CARA MUDAH BUAT DUIT???????

 

Ramai yang mencari cara mudah untuk menghasilkan duit tetapi sebenarnya mereka terperangkap dengan mimpi dan khayalan mereka sendiri. Banyak yang ambil kesempatan diatas kemalasan manusia itu sendiri. Dengan menunjukkan beberapa gambar dengan kereta mewah, beberapa patah perkataan , beberapa  rangkap ayat yang menunjukkan betapa mudahnya menghasilkan wang.Ramai yang mengambil keputusan untuk menyertai perniagaan/skim cepat kaya tanpa memikirkan apakah sebenarnya dibelakang perniagaan /skim cepat kaya tersebut.Sanggup mengeluarkan modal sehingga ribuan ringgit dan akhirnya modal yang dikeluarkan pun tak dapat balik.Apabila ditanya kepada orang yang memperkenalkan perniagaan/ skim cepat kaya tersebut, dengan mudah mereka akan menjawab:-

 

  1. Salah anda sendiri. Anda perlu lebih rajin menjalankan perniagaan.
  2. Kami ada banyak flyers yang anda boleh edarkan untuk mengembangkan perniagaan.
  3. Ramai yang berjaya diatas kegagalan. Usaha lagi pasti berjaya.
  4. Dan lain-lain yang akan menyakitkan hati.

 

Semua yang tersebut diatas telah saya lalui dengan sebuah syarikat yang kononnya telah menghasilkan puluhan Jutawan.Pada hakikatnya Jutawan yang lahir itu adalah diatas beratus ribu mereka yang gagal.Dengan hanya ada kekuatan pelan pemasaran, harga untuk produk yang mahal macam mana nak jual . Hanya mereka yang kaki belit, pandai bercakap dan tak berhati perut sahaja yang mampu berjaya.

 

Bukannya aku gagal, Dalam masa setahun aku mampu menjana pendapatan terkumpul berpuluh ribu tetapi aku rasa bersalah kepada setiap ahli jaringan aku yang gagal menghasilkan pendapatan atau balik modal.Pada mulanya aku marah kepada downline aku kerana kalau aku mampu lakukan , kenapa mereka tidak. Setelah aku meneliti setiap dari mereka aku dapat simpulkan yang mereka memang tidak boleh lakukan kerana mereka bukan aku dan aku tidak mampu untuk membantu mereka setiap masa.Mereka dah cuba beberapa kali dan mereka tidak ada daya tahan kepada PENOLAKAN. Berlaku penolakan beberapa kali mereka pasti lemah semangat dan terus gagal.Aku ajar mereka buat pakai online tetapi mereka tolak dengan alasan susah dan tak pandai IT. Aku pun dulu buta IT juga tapi aku belajar.

 

Aku menjumpai Edymium. Dengan kekuatan produk terbukti berkesan dalam masa 3 saat dan harganya yang berpatutan aku menjadi seronok dan teruja. Aku dapat menghasilkan pendapatan disamping dapat membantu mereka yang sedang mengidap penyakit serta prose duplikasi menjadi mudah hanya kerana produk yang mantap, murah dan berkesan. Sebelum ini agak susah nak memperkenalkan perniagaan yang aku jalankan tetapi sekarang mudah sahaja. Malahan kawan-kawan mula bertanya apabila melihat gelang yang aku pakai .Downline pun senang nak berkembang.Sekarang ni Hampir separuh downline yang aku tak kenal .  Mudah untuk berkembang.Inilah antara cara mudah untuk buat duit.

 

Mudah kerana perkara berikut.

  • Kekuatan produk.
  • Harga berpatutan.
  • Produk yang cantik.
  • Jaminan dari syarikat.
  • Pelan bonus yang menarik.
  • Duit terus masuk ke akaun bank.
  • Sistem e-commerce yang mudah.
  • Macam-macam design terkini.
  • Macam macam lagi.

 

Hati senang, Kepala lapang, memang elok untuk kesihatan…

JOM JUAL GELANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tinggalkan Jawapan

