KEJAYAAN KECIL DALAM MASA 6 BULAN.MLM Membantu saya.

    [rockyou id=79201201&w=426&h=320]

Ini sahaja kejayaan yang saya capai dalam masa 6 bulan penglibatan saya didalam MLM. Ok juga kan .Lebih baik dari tak buat apa-apa atau join Pelaburan Internet yang akhirnya duit hangus.

Bulan pertama tukar handphone sampai dua.Bulan kedua,beli Lap-top bernilai RM 2,000-00 secara tunai. Bulan ke 5 beli kereta Waja .Semuanya menggunakan duit dari perniagaan MLM.

Walaupun tak seberapa,saya tetap berbangga dengan pencapaian yang saya capai.Jika saya yang tak bagus ni boleh buat duit dengan MLM,kenapa anda yang hebat tidak mahu mencuba.Anda akan lebih berjaya dari saya.

Ini bukannya niat saya untuk menunjuk.Ini adalah sebagai bukti tentang mengapa saya menjalankan perniagaan ini dan pelan pemasaran serta Rahsia RM(X) benar-benar berkesan.

3 responses to “KEJAYAAN KECIL DALAM MASA 6 BULAN.MLM Membantu saya.

  1. Cayalah kotam.

    Yg sebenarnya Rustam ni abang i. Semua yang dipost tu adalah real. Sebab aku juga yang merasa pegang laptop dan handphone dia. Naik waja dia pun sudah. Baru aku tau sedap gak naik waja rupanya.

    Walau camna pun kotam, kete lu memang besar, grand tapi mari lah test power ngan kete gua. Sure bungkus itu waja pasai gua punya kete ada turbo. hahahahaha

  2. saya berminat. Nak masuk Uptrend juga.

  3. tak minat, produk tak de kualiti, tak de jualan ulang. Cite pasal duit je. Tapi tak de kekuatan produk.

Tinggalkan Jawapan

